Subject: FW:
From: "Liivia Gussarova" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 28 Mar 2025 15:45:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Markus Robam <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Envelope Recipient:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

To:

<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Subject:

[DKIM katki]Järelpäring: erakopeerimistasu taotlus – Tallinna Linnateatri
maja avamine

Date:

21 Mar 2025 13:42 (GMT +02:00)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk> -> E-post
ja kalender.

Tere,

Kirjutan seoses erakopeerimistasu taotlemise võimalusega.

Selle aasta taotluste esitamise tähtaeg oli 1. veebruar. Soovin uurida,
kas on veel võimalik erandkorras taotlus esitada või kas on plaanis
täiendav taotlusvoor käesoleval aastal?

Toetuse taotlus on Tallinna Linnateatri uue teatrihoone avamise
otseülekande tootmiseks. Linnateater avab tänavu oktoobris oma kauaoodatud
uue maja Tallinna vanalinnas – tegemist on sündmusega, mida on oodatud
enam kui 60 aastat ning mille tähendus ulatub kaugele üle teatri seinte.

Meie soov on anda sellele harukordsele hetkele vääriline nähtavus ja
jäädvustus, mis rikastab ka laiemalt kohalikku kultuuriruumi.

Kas selline projekt võiks sobituda teie toetatavate eesmärkide alla?

Parimate soovidega,

Markus Robam

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.